دندانپزشکی در باغ فیض اسلامشهر

دندانپزشکی در باغ فیض اسلامشهر

اگر ساکن اسلامشهر هستید و به دنبال دندانپزشکی خوب در محدوده باغ فیض هستید به کلینیک دکتر سولماز بیابانی مراجعه کنید. خدمات روکش دندان، ایمپلنت، جرمگیری، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و … در این مرکز انجام می‌شود. برای دریافت نوبت با شماره 09352281315 تماس بگیرید یا به آدرس کلینیک دندانپزشکی واقع در: اسلامشهر، خیابان باغ فیض، نبش کوچه ۴ (عباس خوشدل)، پلاک ۹۶۵ مراجعه کنید.

جرم گیری دندان در اسلامشهر
اگر به دنبال دندانپزشک خوب در اسلامشهر هستید به کلینیک دکتر بیابانی مراجعه کنید.

نگران هزینه دندانپزشکی هستید؟

واقعیتی که در صنعت دندانپزشکی نمی توان انکار کرد این است که همواره تعرفه مربوط به خدمات آن در مقایسه با هزینه های سایر خدمات پزشکی اندکی بالا است.

علت اصلی تعرفه های بالا در دندانپزشکی، مهارت و تخصص مورد نیاز در این کار و همچنین قیمت بالای مواد مصرفی و تجهیزات دندانپزشکی است.

واقعیت امر این است که سلامتی و زیبایی یکی از بزرگترین نعمتهایی است که خدا به انسان بخشیده است. سلامتی و زیبایی دندانها نیز بسیار مهم است. ممکن است برخی مراکز با مبالغ کم یا اقساطی خدماتی را ارائه دهند، اما قبل از مسائل مالی تخصص و مهارت دندانپزشک را در نظر بگیرید.

اگر دندانپزشک دندان شما را خراب کند یا مراقب عصبهای دندان شما نباشد عوارض غیر قابل جبرانی برای شما ایجاد می‌شود. پس سلامتی خود را به دست هر کسی نسپارید.

دکتر سولماز بیابانی متعهد هستند تا کیفیت را فدای تعرفه‌های ارزان قیمت دندانپزشکی نکنند اما از طرفی تمام تلاش خود را می کنند تا قیمتی مناسب به بیماران خود ارائه کنند. اگر در ارائه خدمات دندانپزشکی از مواد بسیار ارزان و بی‌کیفیت استفاده شود، پس از مدت کوتاهی، بیمار با مشکل مواجه شده و مجبور می‌شود مجدداً مبلغی را برای درمان دندان‌های خود بپردازد.

در این حالت نه تنها بیمار خدمات دندانپزشکی ارزانی را دریافت نکرده، بلکه اگر با دید بلندمدت نگاه کنیم، پول زیادی را بابت درمان دندان‌های خود پرداخته است.

به همین جهت، دکتر بیابانی خرید مواد بی‌کیفیت دندانپزشکی را به کلی از برنامه‌های خرید کلینیک دندانپزشکی خود خارج کرده‌اند و تنها از موادی استفاده می‌کنند که بارها کیفیت آن‌ها تست شده و مشکلی برای بیماران ایجاد نکرده است.

خواهشمند است به دلایلی که در بالا برای شما توضیح دادیم، در صورت تماس با کلینیک درخواست خدمات ارزان قیمت یا پرداخت اقساطی ننمایید. 

دندانپزشکی اسلامشهر
اگر به دنبال یک دندانپزشکی خوب در اسلامشهر هستید به کلینیک دکتر سولماز بیابانی مراجعه کنید.

خدمات کلینیک دکتر سولماز بیابانی در اسلامشهر

در این مرکز خدمات مختلف دندانپزشکی از جمله:

  • ونیر کامپوزیت زیبایی
  • روکش های سرامیکی
  • ایمپلنت
  • بلیچینگ
  • جرمگیری
  • کشیدن دندان
  • عصب کشی
  • ارتوودنسی
  • و خدمات دندانپزشکی کودکان

انجام می‌شود.

در صورت تمایل به دریافت نوبت می‌توانید به آدرس اسلامشهر، خیابان باغ فیض نبش کوچه ۴ (عباس خوشدل)، پلاک ۹۶۵ مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

دکتر سولماز بیابانی برای هر یک از خدمات دندانپزشکی، لیستی از مواد دندانپزشکی با کیفیت را تهیه کرده‌اند و به بیماران خود چند گزینه راه پیشنهاد می‌دهند. سپس بیماران ایشان می‌توانند با توجه به بودجه خود، گزینه‌ای را که برایشان مناسب‌تر است را انتخاب کنند.

در این حالت به دلیل اینکه تمامی گزینه‌ها دارای استانداردهای لازم هستند، بنابراین بیمار این دغدغه را ندارد که مبادا در آینده نزدیک دندان او مجدداً با مشکل مواجه شود.

به دنبال متخصص ارتودنسی در باغ فیض اسلامشهر هستید؟

اگر به دنبال دندانپزشک متخصص ارتودنسی در باغ فیض اسلامشهر هستید با کلینیک دکتر بیابانی تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نتیجه را از درمان خود به دست آورید.

ارتودنسی درمان ظریفی است که نیاز به دقت، حوصل و خلاقیت دندانپزشک دارد تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن به دست آورید.

نکته مهم و قابل توجه در رابطه با اهمیت دندانپزشکی ارزان برای بیمار توجه به متریال ها و مواد اولیه مصرف در حین درمان دندان‌ها است. چرا که برخی از دندان پزشکان که خدمات مرتبط با دندانپزشکی ارزان را به بیماران خود ارائه می دهند از مواد خوب و باکیفیتی در روند درمانی خود استفاده نمی‌کنند.

از این رو بیمارانی که به این دسته از مراکز درمانی مراجعه می‌کنند به مراتب از ماندگاری درمان های مطلوب و باکیفیت محروم می‌مانند.

دندانپزشکی اسلامشهر
کلینیک دندانپزشکی در اسلامشهر

چرا دکتر سولماز بیابانی یکی از بهترین دندانپزشک های اسلامشهر است؟

1- استفاده از متریال با کیفیت و اصلی برای درمان دندان مراجعین

اعتقاد دکتر بیابانی بر استفاده از متریال با دوام و با کیفیت است. استفاده از متریال خوب می‌تواند کمی هزینه دندانپزشکی را افزایش دهد، اما در عوض تا سالیان سال دندان شما نیاز به درمان مجدد ندارد و می‌توانید راحت باشید. استفاده از مواد بی کیفیت در بلند مدت سلامت، اعصاب و هزینه دندانپزشکی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

2- تلاش می‌شود که درمان دندانها به اصولی‌ترین شکل ممکن انجام شود

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از برگشت از دندانپزشکی دندانهای شما دچار پستی و بلندی شده باشد، یا مثلا بعد پر کردن دندان غذا بین دندانهایتان گیر کند. اگر دندانپزشک در انجام کارهای کوچک دقت نکند و ظرافت به خرج ندهد خیلی سریع دچار مشکل خواهید شد. صرف زمان و دقت در انجام کار، گوش دادن به توصیه‌های مراجعه کننده و انجام کار به روش اصولی از مواردی است که تلاش می‌شود در همه حال در کلینیک دکتر بیابانی انجام شود.

3- رعایت دقیق اصول بهداشتی در کلینیک دندانپزشکی

خانم دکتر حساسیت زیادی بر رعایت اصول بهداشتی دارند و تمامی پرسنل و مراجعین باید این اصول را رعایت کنند. برخی از دندانپزشکیها که شای تجربه مراجعه به آنجا را داشته باشید، رعایت بهداشت را نمی‌کنند و باعث گسنرش بیماری بین مراجعین می‌شوند. به دلیل حساسیت و دقت بالا بر اصول بهداشتی، همیشه تلاش شده که چنین اتفاقی رخ ندهد.

4- انجام خدمات دندانپزشکی طبق استانداردهای جهانی

دکتر بیابانی در سال ۲۰۰6 میلادی از دانشگاه بوگامولتس واقع در شهر کیف کشور اوکراین تحصیلات خود را به اتمام رسانده و پس از آن مشغول فعالیت شده اند. تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور و یادگیری مداوم جدیدترینهای علم دندانپزشکی توسط دکتر سولماز بیابانی از جمله دلایلی است که تمامی خدمات دندانپزشکی طبق استانداردهای جهانی انجام گیرد.

5- استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات در کلینیک دندانپزشکی اسلامشهر

تخصص دندانپزشک و استفاده از تجهیزات مناسب، باعث انجام کار حرفه‌ای می‌شود. تجهیزات دندانپزشکی بسیار مهم است و استفاده از تجهیزات جدید و با کیفیت اثر زیادی بر نتیجه نهایی دندانپزشکی دارد. در کلینیک دندانپزشکی دکتر بیابانی واقع در باغ فیض اسلامشهر تلاش شده که از بهترین و به روز ترین تجهیزات دندانپزشکی استفاده شود.

کلینیک دکتر بیابانی یکی از مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در اسلامشهر است و علاوه بر اینکه می‌توانید خدمات دندانپزشکی خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی دریافت کنید، تجربه خوبی از درمان را در محیطی آرام، تمیز و دوست داشتنی خواهید داشت.

دکتر بیابانی تمام تلاش خود را می‌کنند که مناسب‌ترین قیمت را برای درمان دندان‌های شما در نظر بگیرند اما به هیچ وجه حاضر به استفاده از مواد بی‌کیفیت برای درمان دندان‌های شما نیستند.

همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید و وقت دندانپزشکی خود را رزرو کنید:

02156119500 – 02156690271 – 09352281315

کارشناسان ما در کنار شما هستید تا بتوانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن نوبت گرفته و مراحل درمان خود را طی کنید.

دیدگاه (6)

  • Avatar
    احمد رضایی پاسخ

    سلام. کاش در مورد هزینه ارتودنسی هم نوشته بودید. چطور می تونم قبل از مراجعه قیمتها و مدت زمان لازم برای ردیف شدن دندانهامو بدونم؟

    1402-10-20 در 3:32 ب.ظ
    • دکتر سولماز بیابانی
      دکتر سولماز بیابانی پاسخ

      سلام وقت شما بخیر، برای اطلاع از هزینه و مدت زمان لازم ارتودنسی لازم است که توسط دکتر معاینه شوید. با توجه به شرایط دندان‌هایتان زمان و هزینه به شما اعلام می‌شود

      1402-10-20 در 3:35 ب.ظ
      • Avatar
        محمد رجبی نسب همت آباد پاسخ

        من فقط عصب کشی و پرکردن رو میخوام (دندان ششم)
        قیمت حدودا از چند تا چنده

        1402-11-11 در 5:45 ب.ظ
        • دکتر سولماز بیابانی
          دکتر سولماز بیابانی پاسخ

          سلام. لطفا تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید

          1402-12-07 در 4:50 ب.ظ
  • Avatar
    لیلی پاسخ

    دندان کنار نیش را بخواهید بکشید هزینه اش چقدر است. باعرض تشکر

    1401-12-08 در 11:50 ب.ظ
  • Avatar
    اصغر تاج آباد پاسخ

    سلام خسته نباشید قیمت عصب کشی دندان پایین سمت راست پنجمی چقدر میشه ممنون

    1401-01-22 در 0:29 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *